miercuri, 16 martie 2011

Ma-m indepartat de mine

M-am departat fara sa-mi dau seama , de ceea ce eram candva. Am iubit. Am iubit sincer, desi cine ma priveste acum, nu vede nimic, sau mai rau, nu ma considera demna de iubire. Nu e asa. Am sperat candva ca o sa primesc dragostea aceea care doar o data o poti primi.
Am fost tradata, mintita, inselata, ignorata, pusa miza la un pariu, insa pierduta la un moment dat. Si pentru ca mi s-au intamplat toate deodata, intr-un timp foarte scurt, mi-am pus in plan sa fac la fel cu toate persoanele care o sa intre in viata mea. Desi la inceput a fost o gluma, mai tarziu a devenit obisnuinta.
Am devenit egoista, incat daca privesc retrospectiv, ma speri de ceea ce sunt acum . O egoista desavarsita, care priveste lumea-n ochi, dar fara a impresiona nici macar cel mai sensibil suflet.
M-am departat de tot ce-a fost. M-am departat cu promisiunea ca nu o sa mai iubesc niciodata, sau si daca voi iubi, sa nu ma dedic in totalitate. Stiu ca e mai bine asa....

3 comentarii:

  1. E adevarat, dar e greu sa realizezi asta. Atunci cand incepi sa iubesti pe cineva, cu greu nu te poti darui in totalitate. Poate doar sa te convingi ca te iubeste inainte de a simti tu ceva. Am trecut si eu prin asta si stiu cat de mult doare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa disperi cu una cu doua... ce nu te omoara te face mai puternica! Si apropo, razbunarea ta nu e buna deloc... e bne sa te opresti cu atat mai mult daca constientizezi ca te razbuni... caci raul mereu ti se intoarce...prin alte suferinte... crede-ma... incearca simbolic sa scapi cumva de trecut... si sa te trezesti intr-una din zile... cu un mare zambet pe buze... si sa incepi de la capat totul!
    Cu siguranta ca vei fi iubita la momentul potrivit! pur si simplu uneori ca sa apreciem iubirea care ni se ofera trebuie mai intai sa trecem prin anumite lucruri care par mai neplacute.... dar din care invatam foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu m-am îndepărtat atât de mult de mine... pentru "noi". Pentru că mereu îmi spunea "nu suntem eu şi tu, suntem noi...", iar acum regret că am renunţat la ce voiam eu, pentru ce voia el, la ce îmi plăcea mie, pentru ce îi plăcea lui, la ce eram eu, pentru ce era el. Acum nu mai sunt eu, sunt noi, în schimb el a rămas în continuare el...

    RăspundețiȘtergere